środa, 16 czerwca 2010

Objawienie - premiera

Dziś w Empikach pojawiło się "Objawienie", trzeci tom serii :) Do niedzieli włącznie niestety nie będzie go można kupić w żadnej pozaempikowej księgarni (cóż, taka proza życia), ale książka wyszła bardzo fajnie i tym razem nie spóźniliśmy się z drukiem (wiwat dla nas!).

W Złotych Tarasach, w tym samym miejscu, co poprzednio, powstała również witryna z "Objawieniem", więc osoby z Warszawy zachęcam do odwiedzin ;-) Mówię Wam, nie ma to jak drabina o ósmej rano... Cieszę się, że jestem w jednym kawałku. Niestety - nie ma przedpremierowych recenzji książki, a to ze względu na moje paskudne przeziębienie. Dwa tygodnie wyjęte z życiorysu i nie zdążyłam dostarczyć przedpremierowych wydruków.

No nic, czekam na opinie :)
A gdyby ktoś miał zdjęcie witryny (6:00 to nie jest godzina na myślenie - nie wzięłam aparatu!), i chciał przesłać je do mnie, będę ogromnie wdzięczna :)

3 komentarze:

  1. Ta książka jest ekstra . Przeczytałam ją w dwa dni .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale narzuciliście sobie tempo ;). Niecałe pół roku, a już trzy tomy na rynku i jak widzę nie minie dużo czasu jak pojawi się kolejny. Nie wiem, czy się dziwić, czy podziwiać ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. książka rewelacyjna, przeczytałam ją bardzo szybko i czekam na następną część!!! seria wciągnęła mnie na maxa

    OdpowiedzUsuń