czwartek, 19 sierpnia 2010

Nagrody dla komentujących :)

Miło mi poinformować, że drogą losowania wyłoniliśmy trzy spośród osób, które zamieściły komentarze pod postem o dogrywce w konkursie. Osoby te są proszone o wystąpienie przed szereg :) Wzywam do kontaktu: Emcioszka18, Patkę oraz ArdadLili. Mam dla Was drobne upominki, które same sobie wybierzecie. Jak? Wejdźcie na stronę Jaguara, przejrzyjcie, co mamy w ofercie i wybierzcie, którą z książek chciałybyście otrzymać :) Możecie również wybrać z zapowiedzi, wtedy wyślę książkę, gdy tylko otrzymam ją z drukarni (to co, "Dziedzictwo"? ;-)). Piszcie do mnie na adres joanna.jaguar[at]op.pl i podajcie, rzecz jasna, swoje dane kontaktowe.

A co do samej dogrywki...
Przyznaję - mam mały problem. Chciałabym się upewnić, że oddam nagrodę komuś, kto w pełni na nią zasługuje. W komentarzach padło bardzo dobre pytanie - czy Zane to Zane, czy jakiś przypadkowy koleś z sieci? Będę wdzięczna za wyjaśnienie.

Przyznaję się do błędu - nie zastrzegłam w regulaminie, że prace mają być oryginalne i nie chciałabym teraz kogoś urazić. Szkoda mi dyskwalifikacji Cianne, bo włożyła naprawdę wiele trudu w przygotowanie opisu (zamieściłam na blogu wersję skróconą) i dopóki będę żywić wątpliwość, co do zdjęcia użytego w CV Zane'a, nie przyznam nagrody.
No cóż, nie tak to miało wyglądać, prawda?


A w sprawie pytań, które pojawiły się w komentarzach. Na razie nic nie wiadomo na temat filmu o błękitnokrwistych :( Wielka szkoda, bo mogłoby wyjść z tego coś strasznie fajnego. Wiecie, że prawa do ekranizacji kolejnych książek kupowane są właściwie na pniu? To standard, ilekroć pojawia się coś ciekawego, zaraz któraś wytwórnia zaklepuje sobie prawa do ekranizacji. A potem... Potem mija rok, kolejny, czekamy, czekamy i konsekwentnie okazuje się, że później, później, może za rok. Ale trzymamy rękę na pulsie, bo co nam zostaje?

Tapety zależą od inwencji naszego grafika, który obiecuje kolejną odsłonę już niebawem. Muszę ścignąć kolegę, bo trochę to już trwa.

Niejako przy okazji - Melissa pisze książkę o Bliss :) Oddzielną, niejako na boku "Błękitnokrwistych". Na razie trwają nad nią prace. Ciekawa jestem tej książki, ma się nazywać "The Wolf Pact" i coś czuję, że tym razem do wąpierzy dołączą jeszcze wilkołaki. Mam wrażenie, że raczej nie będzie się działa na Manhattanie... Wilkołaki jakoś nie komponują mi się z Duchesne ;-)

23 komentarze:

  1. Czekam na tapety.
    Mam nadzieje, że film będzie.
    I nie mogę się już doczekać książki o Bliss !

    A i Gratki dla wylosowanych osób !

    OdpowiedzUsuń
  2. JUPI!
    Wygrałam!
    Pierwszy raz wygrałam cokolwiek w konkursie i jestem w siódmym niebie!
    Pozdrawiam innych szczęśliwych zwycięzców :-)
    Patka

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać 'Dziedzictwa'. A co do filmu, to może dobrze, że go jeszcze nie ma. Bo np. ekranizacja "Zmierzchu' popsuła moje wyobrażenia jakie miałam o książce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbuję właśnie wysłać maila na podany adres ale cały czas wyskakuje informacja żeby wpisać adres odbiorcy kiedy on właśnie jest wpisany. Wie ktoś dlaczego? Bo mi już zabrakło pomysłów...

    OdpowiedzUsuń
  5. a zamieniłaś [at] na @ ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Im więcej książek o Błękitnokrwistych tym lepiej xD mam nadzieję, że w Polsce ta książka też się pojawi. A wiadomo już co w sprawie serii książek "The Ashleys", ktoś wymyślił odpowiedni tytuł?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja?!

    Oczywiście , że Dziedzictwo a niby co innego?
    Jutro wyślę na email dane...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie do pani administratorki.
    Czy ten e-mail -> blekitnokrwisci@gmail.com jest aktualny, czy teraz pisać na e-mail -> joanna.jaguar@op.pl .. bo miałam tamten adres i nie wiem, który to ten właściwy.. czy obydwa?
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kurczę, a może zrobić by jakiś konkurs jeszcze do błękitnokrwistych??? taki żeby można było taki karnet na książki z serii jeszcze wygrać:)

    a co do tej dyskwalifikacji-mi też szkoda Cianne bo nawet ten fragment opisu był ciekawy:(

    a do tego anonima co się tak o dyskwalifikację upominał: może jej jeszcze każesz 'maskaradę' zwrócić co? wr...

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ten adres e-mail jest poprawny?Bo mi przy wysyłaniu maila wyskakuje błąd ''niepoprawny adres e-mail''

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba zmienić [at] na @. Ja miałam tan sam problem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 'kurczę, a może zrobić by jakiś konkurs jeszcze do błękitnokrwistych??? taki żeby można było taki karnet na książki z serii jeszcze wygrać:)'

    jestem za:D można by było zrobić konkurs na zdjęcie do okładki 5 tomu... a nagrodą byłby karnet:]

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł z tym karnetem! Też jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Eh...
    Jest tyle świetnych zagranicznych powieści których nikt u nas nie chce wydać...
    A szkoda.
    Tak mnie dziś naszło... Desperacko szukam czegoś oryginalnego.

    OdpowiedzUsuń
  15. taak .! ja też jestem bardzo za konkursem .. a karnet na książki w nagrodzie to chyba najlepsza nagroda pod słońcem. ostatnio mam jakiegoś bzika na punkcie wampirów. przeczytałam "błekitnokrwistych" i odrazu stwierdziłam, że musze mieć "maskaradę" bo strasznie mnie to wciagnęło

    a co do kwestii wilkołaków w Duchnese: niemozliwe, raczej byłabym zdania, że to jakaś poniższa rasa, której wampiry nienawidzą.

    a i gratuluje zwycięscą ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. mi tez wilkołaki do Duchesne nie pasują, głównie dlatego, że moim zdaniem mają inny krąg zainteresowań niż chodzenie na wypasione imprezy w super ciuchach za milion dolarów ale moje zdanie bierze się chyba stąd,że sam kudłatych lubię dużo bardziej niż wampiry ;P I żeby nie było- Błękitnokrwistych czytam z chęcią ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem praca konkursowa nie powinna nosić żadnych znamion plagiatu... Powinna być w 100% samodzielna! Tak więc prace ze ściągniętymi z internetu obrazkami powinny być zdecydowanie zdyskwalifikowane. Bardzo prosto jest "zapożyczyć sobie" obrazek z Internetu, trudniej jednak wymyślić coś samemu. Ta dogrywka jest zupełnie niesprawiedliwa. W dodatku nie zauważyliście, że niektórzy spośród laureatów zrzeszają sobie ludzi do oddawania na nich głosu? Wystarczy porobić w Internecie trochę spamu i wygrana gotowa... Trudno o obiektywny wybór zwycięzcy;/

    OdpowiedzUsuń
  18. No proszę, a już zdążyłam zapomnieć, że był jakiś konkurs :). Dzięki serdeczne, mail właśnie wyruszył w świat, mam nadzieję, że dojdzie do adresatki :).

    Co do plagiatu to w sumie mam mieszane uczucia. Brak odpowiednich zapisów w regulaminie usprawiedliwia poniekąd działanie uczestników. W pewnym sensie chodziło o sam pomysł. Kolejna sprawa, że szablon, fotka etc. użyte przez Zane'a mogą pochodzić z jakichś ogólnodostępnych źródeł bez praw autorskich (a takie miałabym podejrzenia jeśli chodzi o sam szablon).
    W przypadku Cianne ewidentnie wiadomo było skąd pochodził obrazek, chociaż też pozostaje kwestia czy użytkownik DA miałby coś przeciwko...
    Teraz chyba ciężko będzie cokolwiek komukolwiek udowodnić, a uczestnicy mogą się wykłócać o swoje z racji niedokładnego regulaminu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cóż, stało się...

    OdpowiedzUsuń
  20. Patka, ja polecam Piękne Istoty, Upadłych i EON: Powrót Lustrzanego Smoka.
    może i nie są o wampirach, ale wciągają:D

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki :)
    Piękne istoty czytałam to jedna z moich ulubionych książek a eon i upadli już stoją na półce i czekają na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  22. polecam się na przyszłość:)
    a Trylogia Nocnego Anioła po prostu wciąga akcją:D

    OdpowiedzUsuń