wtorek, 6 listopada 2012

"Wolf Pact" i przyległości



Moi drodzy, nieco świeższe wieści odnośnie wąpierzy i wilkołaków. Ponieważ, jak się okazało, akcja „Wolf Pact” rozgrywa się przed wydarzeniami „Bram Raju”, przeto się spinamy i wydamy dwa tomy przygód Bliss PRZED ostatnim tomem Błękitnokrwistych. I nie, nie będziecie czekać roku, czy dłużej na kolejną odsłonę, bo i my mamy już dosyć serii, które nam idą jak krew z nosa :)

Kto nie będzie miał ochoty czytać o Bliss, trudno – czujemy się jednakowoż zobowiązani do doprowadzenia sprawy do końca. Wychodzi na to, że „Wolf Pact” (dwa tomy w jednym) wyjdzie w styczniu, a „Bramy Raju” niedługo potem – w lutym. Raz jeszcze zachęcam do zaglądania na bloga Jaguara – tam jest nieco aktualniej, a książek na 2013 jest sporo i t bardzo fajnych (ostatnio w kółko czytam coś po angielsku, więc wiem ;-)).

Co do okładki – raz już próbowałam dać faceta na front, to mało mnie nie zjedliście, bo Wam nos nie pasował! Nie będę ryzykować, bo dla mnie przystojny chłop to Sean Bean, a patisonów, zarówno warzywnych, jak i aktorskich po prostu nie jestem w stanie przełknąć ;-) Ale pomyślę o całokształcie, pomyślę… Może zdjęcie rodzinne? :>

---
Rany, przed chwilą omyłkowo wrzuciłam post na innego bloga :)

14 komentarzy:

  1. Jesteście niesamowici! Myślałam, że trzeba będzie dłużej czekać, a tu proszę jaka niespodzianka. Muszę wreszcie sobie przypomnieć całą serię i zakupić „Zagubionych w czasie”. Jestem ciekawa, co przyniesie ta seria o Bliss. ;)

    A tego znanego nosa chyba nie widziałam, a szkoda. :D

    Okładka pewnie będzie świetna, tak samo jak okładki do „Błękitnokrwistych”, a szczególnie do „Zabłąkanego anioła” i „Krwawych walentynek”. Te ostatnie są po prostu cudowne! Czekam z niecierpliwością na dalsze informacje związanymi z seriami Melissy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfu, chodziło mi oczywiście o „Zbłąkanego Anioła”, a nie zabłąkanego. xD

      Usuń
  2. Skoro seria z Bliss się łączy, to pewnie przeczytam ;P Chociaż ostatnio tak się bronię przed zaczynaniem nowych serii, jak mrówka przed słoniem xddd I nie chodzi o to, w jakim tempie wychodzą kolejne części w Polsce, bo czasem idzie to całkiem sprawnie, ale o to, jak szybko pisze i wydaje sam autor, bo co to za frajda kupić pierwszą część książki X i czekać dwa lata na kolejny tom, po czym przeczytać go i stwierdzić, że po tak długim czasie zmienił mi się gust i dany temat już mnie nie kręci xdd A propos serii... Kiedy wreszcie wydacie ostatnią część Kliki z SF? ^^ Bo to ostania i taka jestem ciekawa jak się skończy. Prooooszę :)

    PS: A ja tam na okładce bym widziała Mimi i Jacka w mhrocznych strojach xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/534663_555086521174445_1087419314_n.jpg


    Mnie się osobiście bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na okładce „Bram Raju” powinna być Mimi

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzieliście okładkę "Bram Raju" na stronie wydawnictwa? Nie dość, ze nie ma tam Mimi to to COŚ co na niej jest jest przerażające! Niech chociaż znikną te "rękawiczki"

    OdpowiedzUsuń
  6. Fakt, okładka jest kiepska, ale np. ta od "Maskarady" też nie była jakaś rewelacyjna xdd I to już 5 okładka z Schuyler... Come on! Give us a break! ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie mogli by dać KOGOKOLWIEK innego.
      A najlepiej Mimi ^^

      Usuń
  7. A co z "blue Bloods" w wydaniu graficznym? Ukaże się po polsku?

    OdpowiedzUsuń
  8. [SPAM]
    http://luuvmy.blogspot.com/ - wpadnij,
    skomentuj : > Bd wdzięczne <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Obowiam, się, że skoro nawet w dzień premiery dwóch książek z serii nie zaszczycona nas wpisem - nawet pożegnalnym, informującym o zamykaniu bloga, z powodu braku książek! - to chyba nie ma na co liczyć... Żałuję tylko, że nie zmieniono okładki "Bram..."

    OdpowiedzUsuń
  10. Tsaa...
    Autorka bloga ma co robić, więc powinna go oddać komuś innemu skoro nie ma czasu. Jestem w trakcie czytania "Wilczy Pakt" i jestem zachwycona, co do okładki "Bramy Raju" to mogłaby być lepsza, ale przynajmniej wolę tą niż nie dawno proponowaną na tym blogu.

    Pozdro, jeśli ktoś wgl. tu jeszcze zagląda

    PS. Konisiara, jak widać to my tylko chyba takie fanki i co jakiś czas tu wpadamy.

    Patrycja <3Kingsley, Jack & Lawson (z Wilczego Paktu) <33

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeśli ktoś wgl tu jeszcze wchodzi: jeśli chcecie się ze mną podzielić wrażeniami po przeczytaniu Bram raju to zapraszam na mojego tt: @StupidMaggie

    OdpowiedzUsuń
  12. Chwilę...co czytać jest pierwsze Wilczy Pakt, czy Bramy Raju ?

    OdpowiedzUsuń