poniedziałek, 19 kwietnia 2010

Ogłoszenia parafialne

No to hop :)

Mamy już konkurs... Może trochę przegięłam z bannerem, ale, jako kompletny internetowy laik, i tak jestem dumna, że udało mi się go wstawić. Zapraszam w każdym razie :)



Wszelkie komentarze mile widziane! Mam nadzieję, że nagrody Wam się spodobają, chciałam, żeby to było coś oryginalnego i nietuzinkowego :) I jeszcze w klimacie elity elit.

A poza tym zrobiłam trochę porządku w linkach, to znaczy dodałam nowe :) Nowe recenzje. Wszystko na bieżąco jest na FaceBooku, ja niestety miewam karygodne opóźnienia... Wszystkich, którzy napisali o książce, a zostali przeze mnie pominięci, najmocniej przepraszam - wszystko to tylko moja wina. Mam trochę na głowie i nie zawsze starcza mi czasu, żeby się ogarnąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz