sobota, 27 marca 2010

News

Miałam inne plany na sobotni wieczór, ale, skoro się wściekły, zamieszczę garść informacji na temat książek :)

Po pierwsze - mamy kolejne recenzje książki
Jedna jest pozytywna, i znajdziecie ją w Mieście Książek, druga zaś, cóż, niespecjalnie pochlebna, ale uczciwie podlinkowuję. W końcu nie wszystkim musi się podobać, prawda? Na Empik.com pojawiły się zarzuty, że książka to typowy pierwszy tom, który ma zachęcić czytelnika do sięgnięcia po kolejne. Ale przecież to jest pierwszy tom i nikt nigdy tego nie ukrywał! Pisałam szczerze, że "Błękitnokrwiści" zaledwie wprowadzają czytelnika w wykreowany przez autorkę świat. Prywatnie uważam, że "Maskarada" jest lepsza, więcej się w niej dzieje i akcja rusza z kopyta! Naprawdę fajnie się przy niej bawiłam, choć lat "naście" miałam już jakiś czas temu.

Wywiad... Wywiad będzie w poniedziałek :) Obiecuję!

Dodałam też belkę z zapowiedzią drugiego tomu, bo niedługo idzie do składu (to znaczy ktoś go przysposobi do wydania, uporządkuje wygląd, doda ładne czcionki...). Ci, którzy mieli "Błękitnokrwistych" w ręku, wiedzą, że w środku książki jest mały wzorek z różą. W "Maskaradzie" będzie troszkę inny, mam nadzieję, że się spodoba. Choć, po prawdzie, wzorek mniej ważny - ważniejsza książka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz