poniedziałek, 15 marca 2010

Z ostatniej chwili :)

To głupie wrzucać post po poście, ale robota mnie goni (mam stertę książek do wysłania i mailing do zrobienia, i konkurs do zorganizowania, i projekt witryny do złożenia, i...), a chciałam się podzielić :)

Po pierwsze - dzisiaj ruszył kolejny konkurs z "Błękitnokrwistymi", do wygrania są książki, lusterka oraz ufundowane przez AA Oceanic zestawy kosmetyków do pielęgnacji ciała. Szczegóły znajdziecie tutaj

Poza tym, dziś mamy 15 marca. Poza tym, że nastąpiła reaktywacja ZIMY, która panuje niepodzielnie od października (a potem mówią - mamy cztery pory roku albo nawet sześć pór roku, jasne...), właśnie dzisiaj rusza ogólnopolska kampania wampirów na Citylightach :) Ja chwilowo jestem uwięziona przed komputerem (ze wskazaniem na Pocztę Polską), więc się nie wyrwę, żeby zobaczyć, ale gdyby ktoś z Trójmiasta, Krakowa, Wrocławia albo Warszawy natknął się na wielkie podświetlone oczy i zechciał cyknąć fotkę albo dać cynk, będę wniebowzięta :)
Nawet jeszcze plakatów na żywca nie widziałam :(

To, co znajduje się na mieście wygląda w przybliżeniu tak:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz