piątek, 19 lutego 2010

Rozmowa z Melissą i "Błękitnokrwiści" w Stanach

Miło mi poinformować, że udało mi się namówić autorkę na wywiad :) Właściwie to nawet nie musiałam namawiać - bardzo się ucieszyła na wieść, że już niedługo premiera w Polsce. Zrobiła mi także niespodziankę... Jaką?

O taką!

No i niniejszym nie mam wyjścia - prezentuję okładkę do drugiego tomu, do Maskarady. Niedługo wkleję ją na bloga, bo ostateczna wersja ciut różni się od tej, którą możecie zobaczyć na stronie Melissy.

Mam nadzieję, że podoba Wam się okładka do Maskarady?
A wywiad... Muszę pomyśleć! Gdybyście mieli jakieś nie cierpiące zwłoki pytania, zostawcie komentarz. Zobaczymy, co da się zrobić.

2 komentarze:

  1. Na przykład takie pytanie. Z ilu książek będzie się składać seria "BłękitnoKrwiści"? :) Nie mogę nigdzie znaleźć jednoznacznej odpowiedzi, chociaż nie jest to niecierpiące zwłoki pytanie...
    A okładka do "Maskarady" jest nieziemska!!! Mam tylko nadzieję, że nie będziecie się zbytnio ociągać z wydaniem drugiej części ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dobre pytanie czy będzie więcej części ??

    OdpowiedzUsuń